Gemballa Porsche 991 Carrera S Cabrio

Gemballa Porsche 991 Carrera S Cabrio

Najnowsza odmiana Porsche 911 w wersji Cabrio w wersji seryjnej wygląda już niesamowicie. Czy po tuningu wizualnym niemieckiego tunera Gemballa (który notabene specjalizuje się w samochodach ze Stuttgartu) będzie wyglądać lepiej? Warto się o tym przekonać.

Tuner przygotował zestaw tuningowy o nazwie Gemballa GT, w skład którego wchodzi nowy przedni zderzak ze spojlerem oraz trzema dużymi wlotami powietrza chłodzącego, dokładka przedniego zderzaka, która zapewnia większy docisk przy dużych prędkościach, progi boczne oraz nowy tylny zderzak (zintegrowany z dyfuzorem) spod którego wystaje aż 6 końcówek układu wydechowego ze stali szlachetnej.

Nowe są również 21” felgi z lekkich stopów GForded-one (lżejsze niż fabryczne 20”) obute w opony o rozmiarze 245/30ZR21 i 305/25ZR21. Ciekawostką jest rekomendacja tunera do używania opon marki Michelin.

Napęd nowego Gemballa Porsche 991 Carrera S Cabrio pozostał fabryczny, czyli tylną oś napędza silnik o pojemności 3,8-litra generujący 400 KM mocy przy 7400 obr./min. oraz momencie obrotowym 440 Nm. Napęd współpracuje ze skrzynią PDK. Osiągi kabrioletu to przyśpieszenie 0-100 km/h w 4,7 sekundy oraz prędkość maksymalną 299 km/h. Dla zapewnienia wyższego bezpieczeństwa zamontowano krótsze o 30 mm sprężyny zawieszenia oraz zmodyfikowano układ hamulcowy na opracowany dla Gemballi przez Brembo.

,